http://storylifecreate.blogspot.com/shieshie/shielamunir

tolong klik,sekali jew

Wednesday 17 August 2011

sweetnyerrr....hadoyai

sape tau cte tv3 tiap ary selase pkol 9 pm?? angkt tgn!!!

saya!!

ANA LU'LU!!!

ye!!pndy ank murid ckg ney,,nah pnampar stu,,sbb xstudy smlm,tgk tv je,,hehehex


sape tgk cte ney smlm??ha!!xtgk??rugi2 mmg rugi,mkn kayu sugi,,huhui,,sweet sgt episode smlm,xcye2,,nk tgk jgk??p tonton,,,btol,p tonton dkt tonton,,hahahax

part dialog paling,palingggg sweet 2...

Harris Azhan:sbb 2la saya suke ngan awk pluto(hahahahax,jaat2!!,tp ttp sweet)

Harris Azhan:kalo awk tnye saya ape perbezaan antara awk dgn pompuan lain,bezanye ialah saya dah pilih awk,itu bezanya,,,

indahnya,,,,(jiwang2)

Harris Azhan:saya hrp sgt awk dpt lengkapkn idop saya dan kiki

waaaahh!!!!

indahnya bercinta saat muda,
indahnya bercinta di dunia,
indahnya bercinta sampai tua,
cinta masa muda,
cinta paling indah,,,,,woooo!!

sweet kn2,2la da ckp da,spe xtgk mmg rugi,,,hemmmm,sronok kn klo kte kt tmpt lu'lu 2,yg sayang laki hsome,kaya,baek,duda 2 xnk la klo blh,hehehex,yg plg pnting terima kte seadanye,,

rse nk download full episode ana lu'lu ney nnty,best sgt cte die,,,

ade one part mse harris luahkn prasaan,shieshie dpt tgk dlm mata nora danish mcm die teringat kt ex husband die dl,mybe die tringat dl mse ex husband die luahkn perasaan kt die,,air mata die yg mnitis 2 mcm bkn sbb mdalami watak ana lu'lu 2 tp mdalami prjlnn hdop die sndr,serius cdey,,,tp 2 pndangan shieshie la,,xtau la kn klo mmg die nanges bab watak 2 sndr,,hehehex

spe yg xpna layan cte ney,,please la lyn,i'm begging u,,serius xkn rugi,,hehex,siap mrayu lg,dpt royalty x dr tv3,,kuang3

 
sweet family,harris,kiki and lu'lu

0 .153672 orang tinggalkan nota cinta: